preocupacions absurdes i sensesentit, ja no em suporto més
hola. El cas és que em preocupoo per coses que quan ho explico a algu em diuen que soc tonta i estic boja... pero m'esta matant per dins aixo. El cas es que a mi m'agrada un noi amb el que no ens hem vist mai en persona, pero m'agrada moltissim. Jo sempre em fixo amb nois mes alts, amb un tipus de fisic en concret i tal.. i bueno aqwuest es tot lo oposat. Ho dire clar: FEM MOLT MALA PARELLA. Jo al seu costat em sento gran, robusta.. ja que ell es super petitó i baixet. Jo tambe soc prima pero nomes ens portem 3 cm (ell fa 1,74 i jo 1,70 i mig).. i oi que la diferencia no es nota gens??? osigui som iguals i jo mai he estat amb un tio igual que jo. A part que ell es de faccions delicades i jo no.. i em sentiria molt violenta, i crec que ell es mereix algo millor pero jo semblo agradarli moltissim quan parlem per whatsapp el problema esque ell no sap com soc fisicament de veritat (les fotos que em poso de perfil al whats casi mai reflexen la realitat si he de ser sincera, surto molt millor).. i aixo em fa mooolt enrere.. o sigui que pensara quan em vegi? te pinta de que li agraden les noies baixetes i mones... i si quan em veu ja no vol saber res mes de mi? em trencaria el cor i em provocaria un trauma de per vida. A part de que tinc una veu horrible i parlo d'una forma rara. I en persona soc molt mes timida i sempre la cago.. vamos que soc super horrible i no faig ni dic res mai be seeeempre me'n penedeixo de tot el que dic/faig.. no puc parar de pensar en que pensarà... estic convençuda que em rebutjara. Li hauria de dir la meva alçada i que soc molt diferent en persona? I en el cas molt impossible de que no em rebutges, em sentiria rara al seu costat.. com he dit , jo quan busco un noi m'agrada triarne un amb el que em pugui veure delicada, femenina, dolça, petita... pero amb aquest no m'hi podre veure no? osigui em veure el contrari al seu costat i em sentiria incomode. Pero per altra part estic enamoradíssima d'ell i no se que fer. I la gent ens miraria raro? em fa molta por lo que pensaria la gent. Tothom diria que no fem bona parella i m'emparanoio molt i em preocupa massa lo que pensa la gent. Tu si veiessis una parella de la mateixa alçada que pensaries??? Es que jo quan busco parella vul que tot, tot, tot sigui perfecte. Que sigui perfecte en TOTS els asepctes. I si, soc una persona super superficial que valora molt lo fisic i lo estetic i les primeres impressions o com vulgueu dir-ho, i aixo no ho puc canviar la veritat... no m'agrada ser aixi pero es com m'ha tocat. Se que soc tonta i retrassada i que em preoucpo per absurditats.. i tots els insults que vulgueu, faig fastic com a persona... PERO NO PUC EVITAR PREOCUPAR-ME! I mira que intento no fer-ho... pero jo l'unic que vull es estar amb ell......... quefaig? jO NO VOLIA ENAMORAR-ME D'UN NOI BAIX PERO MRA HA PASSAT I NO HO HE POGUT EVITAR:''( i ara pateixo per ell i tot......
GRÀCIES, feu molt bon treball.
Laia Sala

Hola tururut!
Ostres, la teva consulta m'ha deixat una mica tocada.
Primer de tot, d'on has tret totes aquestes idees romàntiques que per fer bona parella has de ser delicada, femenina, dolça, petita...? Les persones ens enamorem de persones. L'atracció física és un aspecte de l'enamorament, però no ho és tot!
Segon, com vols que algú t'estimi si tu no et valores? No m'ha agradat gens veure totes les paraules que et dediques a tu mateixa... Ell no es mereix algú millor que tu, perquè no existeix! Tots som perfectes i has d'aprendre a buscar els teus punts forts. Ell s'ha enamorat de tu.... així que deus tenir moltíssimes qualitats, no? Doncs comença a estimar-te!!!
I tercer... De veritat que deixaràs de quedar amb un noi perquè no és físicament com tu has planejat? De veritat que prefereixes deixar escapar una història d'amor tan bonica per un tema d'alçada o de faccions més o menys delicades (segons el teu criteri, clar)?
La veritat, crec que hauries de començar a ser més sincera amb ell i començar a confiar en aquesta relació que heu construït. Comença a mostrar-te tal qual ets, ja veuràs com et sorprendrà la seva reacció ;)
Espero que intentis començar a canviar el xip i a estimar-te una mica més.... perquè, hauràs de viure sempre amb tu mateixa, així que millor que sigui una bona companyia, no creus??
Una abraçada bonica!
Laia Sala
www.laiasala.cat