hippie con problemas lalalalala
eii bona niit torno a ser la hippie amb problemees :) merci pel que feu en serio m'ajuda molt
al gra :) sempre que parleu de relacions sexuals responent consultes remarqueu que hem d'utilitzar preservatiu. la meva pregunta es: sabent que hi ha altres metodes (diu, pegats hormonals, anella...) a la nostra edat (adolescencia) se'n poden tilitzar d'altres que siguin igual o més fiables que un condó?
merxxiii de nou
Helena Angel

Hola de nou Marionsssss,
Ens encanta que repetiu al consultori i confieu en nosaltres, així que gràcies a tu!
Com a mètodes anticonceptius, com molt bé dius tu mateixa, n'hi ha molts: DIU, pegat hormonal, anella vaginal, diafragma,... però l’únic mètode anticonceptiu que té una acció de doble barrera és el preservatiu (tan el masculí com el femení).
Què significa de doble barrera? Significa que el preservatiu és l’únic mètode anticonceptiu que ens protegeix tant de l'embaràs no desitjat com de les Infeccions de Transmissió Sexual (i no totes, per exemple de les lladelles no ens protegeix).
La resta de mètodes només ens protegeixen de l'embaràs no desitjat. En cas de voler utilitzar algun dels mètodes hormonals o intrauterins, hauries de consultar amb un ginecòleg.
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat