Masa ràpid...
Hoola, us escric ja qe tinc un dubte/problema, no se pas com dirho, i si mel podrieu resoldre, ja qe us segueixo i m'agrada molt Adolescents.cat i crec qe sempre intenteu fer tot el possible per ajudar, igualment qe a vegades diguin el contrari!!
Bueno, començare a explicar.... Tinc un novio al qual em mantingut relacions sexuals (sempre amb preservetiu, es clar!!), pero el qe passa es qe ell dura molt poc, 1 minut i gràcies (i ja es dir molt). Jo primer em pensava qe era normal, ja qe eren els primers cops i estava emocionat i llavors doncs per aqest motiu ejaculava rapid, pero han anat passant setmanes i continuem igual! Per una banda, em sap greu, ja qe ell avegades em diu ho sento, referintse a qe ha durat poc, pero jo li dic qe mes igual, qe no es preocupi, pero per altra banda, jo tambe em qedo amb les ganes... Aixi qe, perqe ejacula tan rapid? ja hem provat d possar el condo a la minima qe sexcita, pero passa el mateix. Qe opines? Hi ha alguna cosa a fer??
Moltíssimes gràcies, esqe ja no se qe fer ni res, i clar, jo sempre em qedo a mitges i em frustru... Pero jo mai li trec res en cara o li dic algu qe es pugi ofendre, al contrari, li dic qe no passa res i qe me l'estimo!!
Petonsss!!
Helena Angel

Hola metan,
Després de llegir la teva consulta, ens sorgeixen moltes més preguntes: si es masturba ell sol també li passa? I el masturbes tu? I amb el sexe oral? és a dir, només li passa amb la penetració?
Si és així, és molt més normal del que ens pensem, de fet la gent acostuma a tenir unes expectatives molt allunyades de la realitat, pensa que la mitjana de temps que un noi/home tarda en ejacular, a espanya és de 3 minuts en penetració a ritme orgàsmic.
Si vol aguantar més el que podeu fer és anar més lents, si en masturbació i sexe oral no li passa, dediqueu més temps a aquests jocs, i gaudiu dels moment que podeu compartir aquesta intimitat. Quan la penetració sigui una cosa més, procureu que aquesta sigui més lenta, és a dir, que el ritme sigui més suau, aguantarà més temps fins a arribar a l'ejaculació.
Penseu que quant més ràpida sigui la penetració més ràpid arribarà l'ejaculació, quant més lenta sigui la penetració, més tardarà en arribar el seu orgasme.
Pel que fa a les ganes amb les que et quedes, jugueu, segurament per molt que aguanti no arribaràs a l'orgasme només amb la penetració, per tant, ensenya-li com et masturbes per a que ell pugui aprendre de quina manera t'agrada sentir el contacte.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada,
Helena Angel
Psicòloga - Consulta Jove Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat - www.iesp.cat