Regla
Es possible que perque hagi baixat de pes no em vengui la relga? Estic en un pes saludable actualmnt pero peso menys que abans. Normalmente em venia cada 28-31 días i fa 3'5anys k la tinc.
Laura Medrano

Hola!!
En algunes noies quan hi ha una baixada de pes important pot ser que la regla els hi deixi de venir, però és en casos on es passa a estar per sota del pes saludable i quan realment el cos nota que necessita estalviar energia.
Si dius que tot i haver baixat de pes, tens un pes saludable no t'hauries de preocupar ja que potser simplement és un retard. Si en un parell de setmanes veus que segueix sense baixar-te, consulta-ho al teu metge o metgessa.
Els cicles menstruals de vegades es desajusten i tenim retards, però haurien de ser només d'uns dies així que si en passen molts, consulta-ho.
Una abraçada!
Laura Medrano