Necessito consell :(
Hola adolescents!!
Resulta que fa uns 4-5 mesos que tinc nòvio (jo tinc 19 anys i ell en té 24). La relació va molt bé, menys algunes nits (2-3) que hem sortit de festa junts i ell s'ha passat amb l'alcohol (crec que no té clar quan ha de parar i beure li agrada bastant) i a causa d'això ha tingut comportaments que m'han sentat realment malament (anar-se'n hores sense saber on és, ballar amb moltes noies, donar-se picos amb un amic...). Una nit d'aquestes vaig acabar plorant, tot i que vam solucionar-ho ja que no el vull perdre. Tot i això, pel que m'ha demostrat, ell m'estima i realment em tracta molt bé, m'ha presentat a la seva família... Però algun cop m'ha arribat a fer pànic sortir amb ell de festa. No sé si m'estic obsessionant, perquè no vull ser una nòvia controladora (la seva ex ho era molt i sempre diu que ell va canviar per culpa seva, no li deixava fer res i era celosa, i que no vol que li torni a passar). Jo no vull ser així amb ell però, la veritat, no sé on ficar els límits (em va dir un cop que no beuria per mi, però sé que no soc ningú per prohibir-li que begui...). Confio en ell, tot i que sóc molt desconfiada amb els tios en general, i em fico gelosa de pensar què podria arribar a fer... Què en penseu? Estic ficant-me gelosa sense motiu? Hauria de ficar-li límits? Ell és una persona molt molt sociable, coneix molta gent i té molts amics i també amigues...
Laia Sala

Hola!
No m'acaba de quedar clar què és el que et preocupa: que begui molt o que parli amb moltes noies?
Pel que fa al tema de l'alcohol, la responsabilitat és seva, però sí que podeu arribar a alguns acords perquè tots dos us sentiu còmodes els dies que sortiu junts de festa (que tu estiguis a gust amb ell i que ell no se senti controlat).
Pel que fa a la confiança... aquesta s'ha de construir entre tots dos. Busqueu senyals que us podeu enviar per demostrar-vos que esteu l'un amb l'altra. És a dir, coses que només feu quan esteu junts. Això us donarà intimitat i crearà més vincle entre vosaltres.
Sembla que ell està apostant per aquesta relació i que tu també, així que no deixeu de parlar dels conflictes i de les coses que us preocupen, perquè si no pots parlar del que et preocupa amb la teva parella, la relació es refreda i us distanciareu.
Una abraçada!
Laia Sala
www.laiasala.cat