Tampo+compresa?
Hola,
Em va venir la regla per primer cop aquest juny, i bueno tot bé fins aquest mes, que ja ha començat l'insti i que m'ha de tornar a venir, i la tinc bastant forta... Faig servir tampons SUPER, però me'ls he de canviar cada 2-3 hores, perquè sino em taco,
Hi ha de més absorbents? Si es així, hauria d'utilitzar els més absorbents per no tacar-me?
Si em poso un tampax i una compresa normal, puc evitar tacar-me?
Mariona Busto

Hola Maria!
Existeixen els tampons SUPERPLUS, que són una mica més grans que els SUPER i et poden ajudar en els dies que tens més sagnat. Prova-ho si vols, a veure si així vas més segura.
El que és important és que vagis coneixent el teu cicle i vagis veient quins dies són els que més sagnes, per estar més pendent i canviar-te el tampó abans que et taquis. Utilitzar una compresa o salvaslip a més del tampó pot ser una bona opció per aquells dies on el flux és més intens i és més complicat controlar el no tacar-nos. Veuràs com de mica en mica li vas agafant el truquillo.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Maria!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
www.consultajove.cat - www.iesp.cat