El puc ajudar o sóc jo el problema?
Hola,
Volia fer una consulta que em porta amb mal de cap durant fa temps. Ho explicaré breument;
Fa uns mesos el meu xicot no es el mateix, no te els mateixos detalls, no es tan carinyós amb mi (portem casi 2 anys, jo en tinc 18 i ell 23), entenc que amb el treball aquest estiu ha estat molt agobiat pero jo he anat a ajudar també all sortir del meu perque no tingui tanta feina, té un restaurant, negoci familiar, aixó vol dir que treballa toooooooot el dia... no podem anar a menjar per el seu treball, no podem anar de escapada per el seu treball, no podem sortir fins gaire tard, per el seu treball...
El cas, ja s'ha acabat l'estiu, ha tingut algun problema familiar i he estat al seu costat en tot moment i ell no paraba de donar-me les grácies i tot aixó i de sobte per alguna tonteria es rebota com si fos el fi del món, fins i tot una parella amb qui anem es queda flipada perque no enten com es pot enafadar per tonteries... La seva resposta es que está agobiat, he intentat allunyar-me per veure si aquesta era la solució i el que ha fet es separar-nos una mica més...
Necessito ajuda siusplau, no se que fer, no el vull perdre, no vull que aixó s'acabi perqué está agobiat... el que no se es com fer que estigui millor i que no passin més baralles per tonteries.... :((((((
Moltissimes grácies, una abraçada
Laia Sala

Hola Nineta,
Jo no puc endevinar què li passa, si realment està atabalat per la feina o si li passa alguna cosa més. Però tu no pots continuar així, perquè t'està afectant en la teva autoestima i també en la relació. Així que sembla que és moment de tenir una conversa seriosa i molt sincera.
Explica-li com et sents, com has viscut aquest estiu i que sents que no tens eines per ajudar-lo. Demana-li què t'agradaria que ell fes per tu, és a dir, què necessites tu per sentir que esteu bé com a parella.
Sé que costa molt afrontar aquesta conversa, però potser ara és un bon moment: arriba un nou curs i us haureu de situar de nou, quins horaris tindreu, cada quan us veureu.... Recorda que és important que parlis des de TU, des de com t'has sentit TU, del que necessites TU, no facis cap interpretació de com se sent ell, deixa que ho expliqui ell mateix, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala