AGOVIADISSIMA
Hola, porto uns dies fatal perquè porto 5 mesos amb el meu nóvio i ara que he començat les classes hi ha un noi de la meva clase que no se com ho fa però m'està fent dubtar de deixar el meu nòvio i començar algo amb ell però no se el que realment vull perquè jo amb el meu novio ho tinc tot però físicament m'atrau moltíssim més el noi de la meva classe i no se si posarli els cuernos o deixarlo o nose... perque pensa que el noi de la meva classe el tinc cada dia a clase i no paro de veurel i pfff ajuda siusplau...
Laia Sala

Hola Laureta,
Doncs estàs davant un bon dilema! Potser aquesta experiència et serveix per fer una anàlisi de la teva relació. Pensa en un moment en totes les alternatives:
- Decideixes continuar amb la teva parella i oblidar-te d'aquest noi.
- Decideixes tallar amb la teva parella i començar una història amb aquest noi.
- Decideixes tallar amb la teva parella i l'altre noi no vol res amb tu.
- Decideixes continuar amb la teva parella i embolicar-te secretament amb aquest noi.
Quina és l'alternativa que s'adiu més amb la teva forma de ser. Potser primer has de ser sincera amb tu mateixa i trobar què és el que t'agrada de cadascú, què t'aporta cada noi. Un cop tinguis tot el que t'aporten, hi hauràs de posar puntuacions segons la teva escala de valors. Per exemple, si la teva parella et mima molt, però tu ho vius com si fos una mica pesat, potser ho puntuaràs en un 2; si l'atracció que sents cap a l'altre noi és molt intensa i molt important per tu, potser ho valores amb un 9. (aquestes puntuacions són la teva escala de valors, ningú te les mateixes ni hi pot dir res en contra. Són individuals i íntimes).
D'aquesta manera descobriràs què és el més important per tu en una parella i potser t'ajuda a valorar quina persona vols al costat ;)
Una abraçada!
Laia Sala