Hem mola i no hem fa cas
Doncs resulta que a mi m'agrada un noi amb el qual ens portem un any, ell va al meu insti i no parlem, osigi ens donem likes al insta i ya. El problema ve quan soc molt vergonyosa i incapas de fer algu, ell em mira, però osigi això nomes ho sap una amiga, i esta tot el dia dienme t'esta mirant i tot, i clar doncs, portem un any casi així; mirantnos i prou, i hem fa por ferme ilusions per coses que no son reals i no se si ovlidarme o seguir així, de moment no hi ha ningú mes amb el qual tindria alugu, havera tinc 2 tontejos però molt dissimulats que no son ni rotllos, mercii i no ho pobliqueu sisplau!
Laia Sala

Hola Rachel,
Jo no sé si és que no et fa cas, o té la mateixa dificultat que tu: la vergonya.
Realment no et puc dir què sent ell per tu, però si estàs cansada d'aquesta situació, hauràs d'actuar: o avances o l'oblides.
Com avançar? Doncs pots començar saludant-lo amb un cop de cap, amb un somriure.... després un "hola"... i finalment començant alguna conversa. No cal que sigui tot durant la mateixa setmana, però ves avançant en aquesta direcció i veuràs com mica en mica aniràs superant aquesta vergonya! Per altra banda, també pots avançar a través d'instagram, enviant-li algun directe a veure com reacciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala