PREGUNTA-DUBTE
Hola Adolecents!!
M'agradaria saber si amb els nois se'ls hi empalma només veient un cul? O quan estan amb la persona que els hi agrada o quan estan exitats? Esque tinc novio 3anys més gran que jo i no vull que se li empalmi amb alguna altre tia o només veient un cul. Resoleu-me aquest dubte gràcies:)
Helena Angel

Hola Anònim,
Els nois poden tenir una erecció amb qualsevol estímul sexual o eròtic, és a dir, amb qualsevol cosa que pugui ser excitant. Exactament igual que les noies.
Tenir parella no hauria de significar no poder sentir atracció per una altre persona o no poder excitar-se si veieu alguna cosa que pot ser estimulant. Si et fa por la infidelitat, poseu sobre la taula què seria infidelitat i valoreu si és realista posar el "no mirar a ningú més". A més no només depèn del sentit de la vista, també depèn de la imaginació i la fantasia i aquestes són personals i intransferibles.
Una abraçada i gràcies per escriure!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l’Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat
www.iesp.cat