Urgent, possible embaràs!!
Hola, us voldria fer una consulta!
L'altre dia vaig tenir una relació sexual amb un noi, és un noi que m'atrau i va sorgir.
Però el problema és que ho vam fer sense preservatiu, i clar jo l'hi vaig dir si estava segur, i ell em va dir que si, que ja ho havia fet molts cops i que ell sabia quan es correria, i que quan ho notes pararia. El cas és que ho vam fer molt pocs minuts, i no es va corra. Però últimament, porto uns dies que tinc mal estar, em marejo i algunes estones tinc ganes de vomitar. I ahir a la tarda, vaig anar a la farmàcia, i em vaig comprar el test que elles em van recomanar. I em va sortir que no estava embarassada, però he buscat informació per internet i m'ha sortit que no és del tot fiable ja que t'ho tens que fer un dia desprès de que no et vingui la regla i clar doncs hi ha fa 15 dies que ho vam fer, i la regla encara no em té que venir. I clar doncs us voldria demanar que em diguéssiu que penseu o que feríeu vosaltres si us hi trobéssiu en la mateixa situació.
Helena Angel

Hola Srta.E,
La situació no és gens senzilla ja que ara només pots esperar al dia que t'hauria de venir la regla. Ja sigui per a que et vingui i et quedis tranquil·la com per esperar 4 o 5 dies de retràs i fer-te un test d'embaràs.
Sempre que hi ha relacions sexuals amb penetració sense preservatiu hi ha risc. Per tant, la relació sexual que vàreu tenir, és una relació de risc, tant d'embaràs com de contagi d'infecció de transmissió sexual. I els dos serieu corresponsables del que sigui. En una altre ocasió procura dur preservatius!
Per tant, tot i que sigui difícil ara no pots fer res.
Una abraçada i gràcies per escriure!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l’Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat
www.iesp.cat