Sexe
Hola,
resulta que fa dues nits vaig tenir sexe amb preservatiu i crec que el noi no es va córrer. Bans de la penetració jo li havia tocat però estava totalment seca. Si després em vaig tocar la vagina i vaig introudir molt poc el dit o si per algun motiu el condo es va trencar i no ens vam adonar? Què faig? D'aquí poc m'hauria de venir la regla però no ho se exactament ja que no recordo el dia exacte. Anteriorment a aixo, fa unes dues setmanes, faig intentar tenir relacions sexuals amb un altre noi però finalment no hi va haver penetracio pero crec que em va roçar superficialment.
En algun dels casos podria estar embarassada? Hauria de demanar la pindola o no hi ha risc?
Gracies estic super nerviosa (no ho publiqueu si us plau)
Helena Angel

Hola asdfghjkl,
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu o ejaculació a l'entrada de la vulva hi ha risc d'embaràs. Pel que tu ens expliques no ha passat res d'això, per tant, el risc d'embaràs en les situacions que ens expliques és gairebé inexistent.
Si tot i això no et baixa la regla quan t'hauria de baixar, fes-te un test d'embaràs (passats 4 o 5 dies del dia que t'hauria de venir) per tal de sortir de dubtes o prendre decisions.
La píndola del dia després només te la donaran després de com a màxim 72 hores després de la relació sexual de risc (preservatiu trencat o relació de risc sense preservatiu).
Una abraçada ben forta!
Helena Angel
Psicòloga. Consulta Jove de l’Iesp
@HelenaAL
www.consultajove.cat
www.iesp.cat