M'ha deixat tirada fins als 18 i nose que fer
Hola bona tarda!
Tinc un novio, ara ex novio des de ja fa 2 messos, que em va dir que preferia tornar als 18 anys perque prefereix no tindre tanta pressió i poder surtir de festa i liar-se amb qui li surti, i també perque estem a distància, ell al Tarragonès i jo al Gironès. Ell em va dir molt convençut que tornaria a ''per mi'' un altre cop als 18, quan ja estaria estudiant aqui al Gironès per estar amb mi, i que ja tindria l'edat de tenir novia. Però el meu cor em diu que tornarà, aligual que les meves visions, perque jo veig coses que poden passar-me en un futur, i nose, si de veritat tornés a per mi, ja seria la tercera vegada que ho fa, i no sabria que fer, i dubto molt. Li diria que si, però només si s'ho currés de veritat. Em sento molt perduda des de que em va deixar tirada i nescessitaria que algú em guies una mica i aqui es l'únic lloc que he pensat que estaria bé.
Nescessito ajuda siusplau!
Moltes Gràcies.
Elena Crespi

Hola!
Gràcies per escriure'ns i per confiar en nosaltres. Esperem poder-te ajudar, tot i que el que t'hem de dir potser no és gens senzill i no sabem si t'agradarà...
Pel que ens dius estàs embolicada però també tens clar que tornaries amb ell...
I nosaltres ens demanem per que tornaries amb algú que ja t'ha deixat tirada dos cops i que et fa promeses que ni ell mateix sap si podrà complir...
És molt important que et valorise una mica més perquè no deixis que algú et trepitgi d'aquesta manera. Entenem que el que et diem no és senzill però ens sap molt de grey que no et valores i t'estimas suficientemente com per veure que et mereixeries algú que t'estimas i et respetos i no et deixés tirada.
L'amor és respectar i estar al costas d'alga... no deixar-lo tirat...
Cuida't... només tu ho pots fer millor que ningú...
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga. Meràkia
Instagram: @elenacrespi81
Web: www.elenacrespi.com