Com oblidarlo si forma part de mi?
Hoola,
Haver jo vull preguntar com oblidar al meu ex, es una pregunta que no em serveix amb una resposta com: no parlis amb ell, bloquejel per les xarxes perquè no em serveix.
Estic enamorada d'ell desde fa algo mes de 3 anys, vaig estar amb ell un any i mig, vaig començar a pillarme dell amb nomes 13 anys, i ara que ja en tinc 16 encara hi segueixo, vaig donarme el primer peto amb ell, vaig perder la meva virginitat amb ell (ell igual amb mi). Vam tenir epoques bones i de dolentes fins al punt de que jo plorava casi cada nit per ell, per por de perdrel, pero despres de començar linsti el curs passat, em va deixar, pensava que tornariem perqué sempre tornavem, pero aquell cop no va ser aixi, em va dir que tenia jo la culpa i mho vaig creure, dos setmanes despres ja estava amb una altre noia, i davant la meva cara, ell i jo seguiem parlant, ens enfadavem, ens perdonavem i aixi molts cops, despres daixo ens vam liar en una festa ell seguía amb la novia pero jo seguía estimantlo, es un nooi tope possesiu, vaig perdreho tot per ell, bueno ens vam enfadar molt despres de liarnos, pero vam perdonarnos, discutir i aixi dies i dies... Abans de començar linsti aquest any ens vam trobar un dia per la ciutat i vam liarnos i a una festa una setmana despres vam mantener relacions... Ell te novia i jo no ho savia, vam acordar que no ho diriem i no ho em dit ens hem tornat a enfadar i per molt que no ens parlem ni res el trobo a faltar, que faig? Se que no es bo per mi pk es una relació toxica i el que vull es oblidarlo pero no em serveix ni bloquejarlo per whats ni borrar numero ni res, pero que faig?
Laia Sala

Hola Nugipa,
Després de llegir la teva consulta, la pregunta que em sorgeix és: realment vols estar amb una persona així? Realment creus que una relació de parella implica tot aquest patiment?
Per molt que sigui el teu primer amor, que hagis viscut moltes experiències amb ell, que hagis passat moments molt bonics... no implica que sempre més estiguis enamorada d'ell. Per oblidar-ho, el primer que has de fer és VOLER OBLIDAR-LO i tinc la sensació que encara no has pogut fer aquest pas.
Ets tu qui té el poder per oblidar una persona i ets tu que has de valorar realment què t'aporta ell. T'estima? Et cuida? Et respecta? T'admira? S'interessa per tu? Et sents tranquil·la amb la relació que teniu actualment?
Quan tu mateixa decideixis tancar aquesta etapa i deixar de patir, et serà molt més fàcil posar distància física, distància virtual i, sobretot, distància mental.
Evidentment, sempre formarà part de la teva història, però primer has de voler que sigui part del passat per aconseguir la distància emocional i aquesta decisió no és fàcil.
Fes una llista de les característiques que t'agradaria que tingués la teva parella i, sobretot, què vols sentir? Aquest noi et fa sentir així? Em sap greu ser tan dura, però a vegades necessitem que algú ens ajudi a obrir els ulls ;)
Una abraçada!
Laia Sala