Jugar a dos bandes?
La qüestió es que des de fa ja un temps (com a 5 mesos) que hem parlo amb un noi que m'encanta. Ens vam conéixer perquè ell era el company d'habitació de la resi del meu germà. Bé, vam anar parlant i com que ell estudia a Barcelona no ens veiem casi mai... pot ser un cop al mes (quan jo pujo a vere al meu germà). De fet, quedar quedar només ho hem fet una vegada sols, i vaig haver d'anar jo (però hem estat més temps junts, ademés parlem tots els dies pel whatss). Ell em fa sentir súper bé quan estic amb ell, és un paio 10, i feia temps que un noi no hem feia sentir així, ademés, tenim un munt en comú i connectem super bé.
Doncs bé, unes setmanes després d'haver quedat amb ell a soles uns amics seus hem van dir que ell es va tirar a una altra una nit de festa una setmana abans de que quedessim. No li vaig donar molta importància (però si que hem va preocupar) perquè al fi i al cap no teniem res ell i jo i erem lliures de fer el que vulguessim. Li vaig contar com hem sentia com el veia després de que em contessin alló, i em va dir que ell no era així, que va ser una nit i prou. Jo me'l vaig creure i vam continuar parlant com sempre però, aquest finde ens hem de veure a una festa, i hem va dir que no volia començar amb mentires i em va dir que a la festa també hi anirà un rollete seu, wtf?! Ja us podeu imaginar com hem vaig posar...perquè el rollete era la mateixa noia que es va tirar una setmana avans de veure-ns. I torno a estar en la mateixa posició que avans, no sé que fer. Ell m'agrada moltissim, però obviamnet no podriem tenir res seriós, no ens podem veure casi mai, però tampoc vull anar d'aquest pal. I quan arribe aquest finde qué? Amb quina anirà? Amb mi o amb l'altra? Sé que faig una montanya d'un gra d'arena perqué es que ell i jo al fi i al cap no som res, però ns...m'importa, i ja li he dit, però es que també té raó, no podem tenir res i lo millor es que quan estessim junts aprofitessem i ja està! Peró no el vull compartir amb una altra noia! Ademés, l'altra ja estava de rollo amb ell avans que jo. No sé que fer...de veritat. Sé que jo també podria anar amb altres i tal però no vull, m'agrada ell i no m'agrada cap altre (preocupant però cert). És amb qui millor hem sento i amb qui millor connecto.
Es que no sé el que vull amb ell exactament, la situació està difícil. Què faig???????
Perdó perque sigui tan llarg. Mersiii :**
Elena Crespi

Hola Julcy!
La situació que ens descrius és complicada i ho has d'estar passant força malament. Gràcies per compartir-la aquí, al consultori.
Dues coses:
1. La vostra relació és desigual: no esteu en igualtat de condicions ja que és ell qui marca el ritme i tu vas en funció del que ell pensa i no del que tu realment desitges
2. Potser no teniu clars els paràmetres de la vostra relació: ell et vol per ser quelcom més que una amiga? creus que realment sent quelcom per tu? Walter Riso (un psicòleg que a mi m'agrada molt) diu que perquè hi hagi amor hi ha d'haver reciprocitat. I aquí, tu creus que sentiu el mateix? Riso també diu que quan dues persones s'estimen, estan juntes. INdependentment dels quilòmetres que hi hagi pel mig.
De vegades, volem entendre coses que no quadren amb el que pensem: sembla que per tu, la distància, només seria una molestia però que tiraries endavant la relació. Però, per ell, és un inconvenient. Realment creus que els quilòmetres han d'impossibilitar una relació de parella si dues persones s'estimen?
Hem de fer pesar més la teva autoestima, aquí. No deixis que ningú posi en según pla. Algú que realment t'estimi, estarà amb tu.
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81