URGEEEEN !!!!!!!!!!! relacio a distancia :(((
HOLA,
Estic enamorada de un noi de Madrit i jo soc de la garrotxa (un poble prop de GIRONA) el cas es que estem enamorats els dos , ell te 16 anys i jo en tinc nomes 13 i ns que fer per anar a madrit a veurel , a ell no el deixen venir perque estar fent batxillerat i nose que fer per veurel , jo estic fent 3r de la ESO
Ens passem 2 hores o 3 perlan per skype o per trucada pero aixo ami ja no em val i necessito veurel.
QUE PUC FER PERQUE ELS MEUS PARES EM PORTIN A MADRIT ???
Elena Crespi

Gemma! com estàs?
Gràcies per escriure'ns i explicar-nos la vostra situació!
De vegades, el més senzill, és explicar als pares la situació en la que et trobes i la solució que t'agradaría probar. Si a ells els hi expliques, amb confiança, tot el que t'està passant, potser troben la manera d'escapar-vos un día a Madrid a veure a aquest noi. Pero, pot ser que per ells no sigui fácil i els hi costa una mica assimilar que vols anar a Madrid perquè allà hi ha el noi del que estàs enamorada. Per axil et recomanem que els hi diguis a por a por, explicant el que tu realment sentir que han de saber i amb una mica de paciència per veure la seva reacció...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81