helppp
Holaa, sóc noia i estic amb una noia. És fàcil dir-ho als amics, i als cosins.. però no als pares. No dic que vulgui dir-ho, però resulta que tampoc puc veure-la molt perquè als meus pares no els hi agrada molt la noia, a més és d'una altra ciutat. Què puc fer per a que els meus pares em deixin poder quedar amb ella?? Què els hi puc dir??
MOltes gràcies!!!
Elena Crespi

Hola 55 granero!
Aquí tens dos temes que t'agraïm moltíssim que ens hagis explicat i esperem poder-te ajduar a treure'n una mica l'aigua clara!
Sobre quedar amb apuesta noia: et recoman que no diguis mentides, que expliquis que vols quedar amb ella i que ajudis als tus pares a que vegin que no és mala noia: explica'ls-hi coses d'ella, de per que estàs còmode amb ella...
I et recomanem que, quan estiguis preparada, els hi puguis dir que t'agraden les noies i que t'agrada ella. Segur que serà un impacte per ells però és important per a tu que els tus pares et coneguin i acceptin tal i com ets.
I si veus que als teus pares els hi costa acceptar-ho... et recomanem que visitis El Casal Lambda i allà t'orientaran.
Gràcies!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81