Nose que fer, magrada o no? Urgent!!!
Holaa, primer gracies per prendre temps en mi i perdoneu si hi ha alguna falta.
La cosa esque tinc 13 anys casi 14 i desde, nose, març potser, vaig començar a parlar amb un noi que anava a laeva classe, es veu que a 1r es suposava que va tindre algu amb una amiga meva (ara no em cau molt be) pero una cosa aixi d'un cap de setmana, si molt raret, i despres quan vam començar 2n va començar a sortir amb una altre amiga meva que si que encara ho es pero no tant com abans. La cosa es que ell i aquesta amiga van sortir i tallar, sortir i tallar, i durant una daquestes temporades, ell va començar a parlar amb mi i jo a vegades li ajudava i tal, i ens vam fer molt amics pero parlavam molt per wats en persona no tant. Llavors van torna a tallar i ell crec que va començar a sentir algu per mi, que li atreia, i oviiament ell a mi tambe, i parlavem moltissim per wats i en la classe ens miravam pero parlavem poquet perque a mi em feia tot el corte nose, la cosa es que la meva amiga deia qie ja no li agradava, i jo li comentava tot a ella. Vam quedar diverses vegades la veritat esque moria amb ell mare meva😍😍, i una vegada es veu que jo havia quedat amb unes amigues i hi havia un partit al cole duns altres amics meus (ell no jugava) la cosa esque jo li vaig començar a dir que si sabia que hi havia un partit que si aniria i tal, al principi es veu que no anava a anar, pero per dir-lo d'alguna manera, va anar per mi i nose com, desde el wats em va dir, potser som algu mes que amics, i jo li vaig dir que ya nose, estava tremolant, tot i que no el tenia devant, pero em va canvia de tema i em va dir que aniria el partit, jo vaig arribar amb dos amigues i la amiga que va sortir amb ell, (la veritat es que nose perque li vaig dir que vimguesi pero com su explicava tot donsclar nose) ell crec que es pensava que anva sola pero nose😂😂, la cosa es que vaig entrar i el vaig saludar aixi com de fons i despres si que em vaig apropar a ell tota cagada i ens vam anar a donar una volta, estava a punt denpassar algu pero no.em va dir res.
La semana que ve hi havien colonies, jo no hi anava, i la cosa amb aquet noi va quedar aixi i em va dir que tenia que pensar i eso, i passat una semana crec per la nit em va dir que preferia estar com amics com sempre i jo em vaig quedar molt malament, i els eguent dia, adivineu, es va liar amb la meva amiga que va sortir amb ell, i ell li va demanar sortir, quan mu van dir estava literalment plorant no.podia.
La cosa es que passa el temps (esque ho tinc que resumir tot) i passa lestiu i no vam parlar molt pero es veu que abans de començar aquet curs vam començar a parlar i em va dir de quedar un dia pero al final vem començar el cole i res, ahir va ser el seu cumple i el vaig felicitar i tal, i nose les coses estan en plan amics i esonperonjo crec que vui tindre algu amb ell, aquest divendres potser quedem (perque com alfinal no vam quedar pues clar) pero no estic segura, que puc fer, per no dir que encara no me liat i llavors tambe tinc por de que, en el cas, estigui massa nerviosa. I si vui atreure la seva atencio com ho vaig?? Per cert ara ens han barregat i no anem a la mateixa classe. Ajudeu-me siusplau!!! Perdo per qje sigui tan llarg i les faltes... Siusplau la maxima privacitat amb aixo que com ho vegui algu conegut quin corte!!
Elena Crespi

Hola Andrea! Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva història.
Ens ha costat una mica llegir-ho perquè ho has escrit tot seguit i era una mica complicat seguir bé la lectura però creiem que hem entès bé el que ens has dit.
Potser el que us falta és parlar una mica clar, perquè els cops que sembla que us dieu quelcom més íntim, és per whatsapp. I tu has d'assimilar si pots estar amb algú que semblla que et diu que li agrades però que acaba liant-se amb la teva amiga (la seva ex).
Possiblement, us heu trobat que és difícil dir-vos el que sentiu en persona però potser has de parlar amb ell i dimanar-lli sinceritat...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81