Nesecito aprimarme!!!!!
Hola!
Tinc un problema, em vec molt gordeta i no se que puc fer per aprimar-me. Medeixo 1,78 i peso 70 i pico kilos. espero que em pugueu ajudar i donarme consells! Gracies per ser-hi sempre!
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc volem donar-te les gràcies per escriure'ns al Consultori.
Nosaltres a través del consultori no podem saber si et cal aprimar o no ja que ens proporciones molt poca informació, però en tot cas si penses que per a tenir un pes saludable et caldria perdre pes, ho hauries de consultar amb el teu metge o metgessa ja que ell/a sabrà assessorar-te sobre què és el que et cal fer.
De totes formes, tot i que la nostra recomanació és que ho parlis amb el metge, si que podem recomanar-te un parell de coses. La primera i molt important és que tinguis un estil de vida actiu, és a dir, que facis esport cada setmana per a sentir-te millor amb tu mateixa i a més que intentis fer exercici amb petites accions del dia a dia com per exemple acostumar-te a pujar caminant per les escales o aprofitar per anar caminant als llocs.
La segona recomanació és que intentis seguir una alimentació que sigui saludable. Això significa menjar de tot però en les quantitats adequades. I molt important: procura fer els 5 àpats al dia que tots els professionals recomanem. Per què? Doncs perquè està comprovat que fer 5 àpats al dia és molt més beneficiòs per a la salut que fer-ne menys i a més així ajudes al teu cos a regular-se i a estar en un pes saludable.
De totes formes, si tens dubtes més concrets pots tornar-nos a escriure i intentarem resoldre-te-ls.
Una abraçada!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org