sóc la de : perdua de pes preocupant
Hola!
deu fer unes 2 setmanes vaig fer una consulta i em vas dir que et contestes unes preguntes, aqui te les deixo:
Has fet algun cambi d'alimentació: No
Menjo igual i el mateix
No he començat a fer més esports i el que faig no es que cremi gaire ( gimnastica artistica 8h la setmana )
La meva mami esta preocupada peró el meu pare diu que em veu igual.
jo abans tenia una 36 i ara tinc una 34/33 tots els pantalons em van grans.
no se que em pot estar passant, estic bastant preocupada.
gracies per l'ajuda.
petonetsss
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per respondre a les meves preguntes.
La veritat és que des del nostre punt de vista estaria bé que aneu a un metge endocrí per que et faci una revisió. Pel que dius no has fet cap canvi però si vas fer una baixada de pes important.
L’únic que si pot passar, si tinc en compte les teves respostes, és que hi hagi una descompensació entre el que menges i l’esport que fas. Tu tens la sensació de que fer 8 hores de gimnàstica artística no és molt però si que ho és.
Tot i així la recomanació seria que vagis al metge i així et quedes tranquil•la.
Una abraçada
Carlota López Ballestar