Nose k fer
Hola tinc 14 anys i crec k estic enamorada d'un home de 34 anys ns perk pero em sentó rara ns k fer creus k es algu boig, anormal, normal? Fins i tot eh pensat en perderla amb ell k creus k haig de fer ?
Helena Angel

Hola soc com soc,
La
veritat és que 20 anys de diferència són molts anys de diferència però
no pel número sinó pel moment vital que esteu vivint cadascun de
vosaltres per separat. Tu estàs a l'institut i vius amb els teus pares o
estàs a càrrec d'algun adult perquè ets menor d'edat i encara no ets
autònoma econòmicament, i ell possiblement està casat, o ho hagi estat, pot ser que ja sigui pare, segurament té una feina i unes certes obligacions, etc... com veus la relació no seria d'igual a igual.
El
que pot passar és que ho idealitzis per una necessitat de protecció o
estabilitat. Però possiblement no és la millor opció. Pot ser que
estiguis enlluernada o que estiguis confonent admiració amb enamorament.
Valora-ho bé, pensa que si ell fes alguna cosa amb tu seria delicte.
Gràcies per confiar en nosaltres!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòlga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat