Be doncs
Hola, bon dia:
Primer de tot agrair-vos per la feina que feu ajudeu a molts adolescents com jo.
Vaig al grà no m'enrotllo més. (utilitzaré paraules vulgars)
Fa dos dies els meus pares em van comunicar que em tinc de casar amb un gran amic meu de la infancia(que es musulmà). El problema (apart de que em montin la vida) es que jo estic enamorada del fill de la cuinera. I deveu pensar i?
El gran dilema es que fa 2 setmanes em vaig follar el fill de la cuinera, en plan duro contra el muro.
El meu altre problema es que sóc musulmana i les dones no podem opinar, els meu pare es el pitjor de tots sempre m'obliga a fer tot el que ell vol ja que segons ell, només sóc una dona un error de la natura. Jo no entenc com me mare permet tot el que li diu a part tambe ser que a vegades la pagat pel simple fet de parlar amb el jardiner. No em fa por el fet de tenir de casar-me amb el meu amic sino que ell sigui com el meu pare. A més el fill de la cuinera em va dir que esperes a fer-ne 18 per casar-me (que es l'edat legal per casar-se aqui (sooooooort)) felsi creure als meus pares que em casaria i fugar-me amb ell. Jo estimo al fill de la cuinera. A més porto 3 dies de retard amb la regla i no vaig comprobar si el condó s'havia trencat. No se si son els nervis però no em baixa. Gràcies
Helena Angel

Hola MAreia02,
Quina
situació més complicada ens expliques, si és veritat, no ho deus estar
passant gens bé. Pel que fa al tema cultural i familiar és delicat, ja
que es barregen moltes coses i poca cosa podem dir-te més que el que
hauries de fer respectar són els drets humans que van al marge de la
cultura, el respecte, etc...
Pel que fa a l'endarreriment de la regla, el millor que pots fer és fer-te un test
d'embaràs un cop faci una setmana que no et baixa. En funció al
resultat hauràs d'afrontar el que vingui, si surt negatiu, ja sabràs que
sempre s'ha de comprovar el preservatiu i si surt positiu, aleshores
hauràs de prendre decisions: tirar-ho endavant o interrompre
voluntàriament l'embaràs. En cap cas, res fàcil...
Desitgem que tinguis molta sort i que puguis lluitar per viure el teu somni!
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat