Valla embolic
Necesito ajuda, jo me parlo fa un mes més o menys amb un de 18, anava l'any passat al menú insti i es amic del meu ex encara que ja no parlen nomes hola i adeu, total que ma dit que li agrado i no se q fer PK ell tambe m'agrada ami una mica pero clar tinc por perque no es molt guapo, es normales pero te alguna cosa que li falla i em dona por el que digui la gent, ami m'agrada com em tracta, em sento comode parlante ambas ell, parlem les 24h i ma dit de quedar pero si em veuen amb ell.... Sisplau ajudeume
Helena Angel

Hola Aaannnooonnniiimmm,
Si ell t'agrada i tu li agrades el que t'impedeix quedar amb ell és el que
diran? Sigui més guapo o menys guapo el que importa és que a tu
t'agradi i el que els altres pensin o opinin no hauria de tenir tant de
pes o no hauries de valorar-ho tant com el que sí que hauries de
valorar, que hauria de ser el que tu sents i penses...
Si et
tractés malament, t'humiliés o t'insultés, aleshores sí que et diríem
que anessis amb molt de compte, però en aquest cas el que no t'agrada és
el que dirà la gent si us veu junts... seria una pena perdre un possible amor només per aquest factor. Però això ho has de valorar tu...
Una abraçada!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat