El meu ex ma futut les banyes i no se si es veritat.
Hola,
El dimarts el meu novio " ex novio" em va dir que va sortir de festa amb els sus companys de basquet, em va dir que va veure alcohol i va fumar, jo em vaig enfadar molt el que passa esque ell em va dir que els seus amics havien lligat i ell no.
Ahir a la tarda el dimarts em va dir que ell tambe es va liar amb una noia i estava super enfadada amb ell.
El cas esque avui al mati estava molt enfadada per lo que va fer i ma dit que a la butxaca tenia el plàstic de un condó i que era de una amic seu i jo no mu he cregut i avui ma dit que li preguntaria a la noia lo que havia passat aquella nit i li ha dit que si que ho van fer i aixo ma fotut molta rabia i tenia moltes ganes de creuar-li la cara a ell per lo que ma fet.
Jo ara ja no se si parlar amb ell perque ell sempre manteix i no se que pensar de ell.
Que puc fer? No estic be ho estic pssant malament i tinc ganes de que ell srapanteixi i de que no em parli mai mes a la seva vida.
AJUDA QUE PUC FER AIXO NO ES UNA BROMA.
Helena Angel

Hola Oxana,
És una situació molt dolorosa la que ens expliques, si és
veritat ha trencat un pacte entre vosaltres i si és mentida, per a què
s'ho ha inventat? Per a fer-te mal? No té massa sentit, i si per ell fos
divertit inventar-se una cosa així per fer mal a la seva parella, és a
dir, a tu, quin tipus de persona seria
Dius que t'agradaria que
no et parlés mai més, per prendre una decisió així no fa falta que
esperis a que ell ho decideixi... només cal que prenguis tu una decisió,
vols estar amb una persona que trenca la confiança que hi havia entre
vosaltres?
Queda amb alguna amiga i parla del tema, és important tenir suport social en situacions així, elles et mimaran ;)
Una abraçada i gràcies per la confiança!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat