serè yo?
tinc un dubte molt gran, aquest estiu vaig estar amb un noi i ens vam proposar de fer-ho, era el nostre primer cop i tal, fins aquí tot bé, vam quedar i tot perfecte, però a l'hora de fer-ho no se li pujava i em vaig frustrar , que pot haver passat? gràcies de tot cor
Helena Angel

Hola gyal29,
Per
a tenir relacions sexuals no és necessària una erecció, ja que en les
relacions sexuals no només juguem amb la penetració, és a dir, que
potser podríeu començar a jugar amb més coses, hi hagi o no erecció,
podeu acariciar-vos, fer-vos massatges, masturbar-vos en parella,
estimulació oral, fregar-vos, petting, etc...
Si
només teniu relacions sexuals amb penetració, l'erecció marcarà el
ritme, la meva pregunta és: voleu que sigui així o preferiu que les
relacions sexuals les marquin la vostra curiositat, les ganes d'estar
junts i les ganes de descobrir la sexualitat junts? (a mi m'agrada més
la segona opció ;) us animem a que ho proveu!).
Si
per a ell era la primera vegada, és possible que estigués nerviós,
igual que les noies es posen nervioses, els nois també tenen sentiments i
també pateixen, potser estava molt nerviós, o potser no volia fer-te
mal, etc...
Intenteu no forçar el tema de la penetració o l'erecció serà la que marcarà el ritme i ell se sentirà pressionat.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat