Diferència d'edat
Hola! Tinc 17 anys, i vaig conèixer amb les meves amigues un dia a la platja, a un noi, magnífic però que té 23 anys. Els seus amics creuen que soc petita per ell. Però,jo, considero que sóc super madura. No ser que fer? Creus que la diferència d'edat és molt gran?
Helena Angel

Hola iriiasilva,
El
que nosaltres opinem no farà que la situació canviï. La deferència
d'edat hi és, però més que la diferència numèrica heu de valorar la
diferència de moment vital, tu estàs estudiant batxillerat, acabant
l'ESO o estudiant algun cicle formatiu si no has fet batxillerat. Ell si
no està acabant la carrera, possiblement ja està en el món laboral. Són
moments vitals força diferents per les obligacions i les
responsabilitats.
Però això és una cosa que heu de valorar vosaltres. I si per ell l'opinió dels seus amics és el que valora, ho hauràs de respectar, ja que és lliure de decidir...
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat