Esport
Som dues nenes de 14 anys que volem fer alguna activitat extraescolar física, som una mica patosas i no es que sens doni gaire bé l' esport i encara menys ballar. Ens agradaria que ens recomanesis alguna activitat extraescolar.
PD: Em pensat amb el pàdel, que en penses?
Laura Medrano

Hola noies!!
Doncs el més important és que busqueu una activitat que us agradi i que us motivi per a que almenys la pugueu fer durant tot el curs. El padel està molt bé i és molt divertit, però aquestes coses van a gustos. Altres esports extraescolars poden ser els més típics com són bàsquet, volley, fútbol, patinatge, piscina,... o altres no tant comuns com per exemple el padel, el tenis, la hípica, el rugby, ...
La nostra recomanació és que busqueu què s'ofereix als poliesportius i centres d'esport i lleure del vostre barri i que en funció del que ofereixin, trieu i proveu el que més us motivi (sempre i quan als pares els hi sembli bé i sigui d'un preu que puguin pagar).
Està genial que busqueu esports extra escolars per fer ja que és molt beneficiòs a part de per l'esport que practiques, perquè així coneixes a més gent, t'ho passes bé, és estona que no estàs enganxat al móvil ni a l'ordinador... i arribes a casa satisfet per haver fet esport!
Una abraçada noies!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
@AcabCatalunya
www.acab.org