Em lio o no?
Hola,
El meu millor amic mesta demana que ens liem perque diu que li poso, basicament estic feta un lio i nose que fer perque tinc por de q la nostree amistat s'acabi. Que faig?
Helena Angel

Hola Olaquetal,
Nosaltres
no et podem dir què has de fer, però sí que podem comentar-te diverses
coses que potser t'ajuden a reflexionar i a prendre una decisió. Està
molt bé que el teu amic t'expressi que l'excites i li agrades i que li
agradaria tenir un "lio"
amb tu, sembla molt sincer i comunicatiu. Sovint quan dos amics fan un
pas més poden passar dues coses: que la relació avanci o que la relació
no avanci. Però el que
passarà és que la vostra relació canviarà, ja que el que definirà la
vostra situació ja no serà l'amistat, serà alguna cosa diferent i si és
diferent, ja haurà canviat.
Aquest és un aspecte que hauries de parlar amb ell, explica-li com et sents tu davant la seva proposta i parleu del que et fa por.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat