ESTIC GRASSA?
Hola, em dic Polly i tinc 17 anys.
Medeixo 1,60, però peso 53 kilos. Estic molt gorda oi?
Hauria de aprimar-me?
MOLTES GRÀCIES, I M'AGRADA MOLT AQUESTA PAGINA.
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que està en la franja del normopes. En cap cas estàs gorda i ni molt menys has de fer res per perdre pes.
En tot cas penso que el més important és que puguis treballar la teva autoestima, i sé que no és fàcil. Però creu-me, no has de perdre pes.
Intenta dir-te les coses que t'agraden de tu, i deixar d'exigir-te la perfecció. Ningú ho és...només s'aconsegueix amb molts retocs de photoshop.
També és important que no et comparis amb els altres. Quan et compares amb algú ja parteixes de la base de que veus l'altre millor (el veus però no significa que ho sigui). Amb lo qual sempre acabes perdent tu... i fent-te més mal.
Una abraçada bonica.
Carlota López Ballestar
Psicòloga