em veig gorda i tothom diu que estic prima
hola tinc 13 anys , peso 39 kg. i medeixo 160cm. soc la mes alta del meu grup d'amigues i la que peso menys, però a elles les veig la mar de bé i a mi em veig una mica gorda. no menjo del tot bé però faig gimnàstica artística i soc molt activa. el meu pes esta bé? que puc fer?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
Gràcies per escriure al consultori.
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que el teu pes està en la franja de pes insuficient, de manera que la recomanació és intentar guanyar pes. Si fas alguna cosa per perdre pes serà molt contraproduent. Penso que estaria bé que vagis al metge i pugui donar-te alguna recomanació de que fer.
Em sap greu però no puc donar-te cap consell per perdre pes.
També seria important que intentis treballar la teva autoestima, poc a poc, ja sé que no és una cosa fàcil. Però sobretot, no et comparis amb els altres ni amb les teves amigues... cada una és diferent tant pel que fa al físic com pel que fa a la personalitat i a les habilitats.
Ja saps que ens pots escriure sempre que ho necessitis.
Una abraçada bonica!
Carlota López Ballestar
Psicòloga