M'agrada però no se...
Hola adolecents!
La meva consulta és:
M'agrada un nen que va al mateix curs però a una altre classe. Tenim un grup per quedar i això i desde principi de curs i desde que vam començar a quedar amb el grup m'ha anat agradant més.
Jo no sé que fer, nomès ho saben quatre nenes que més confio i una d'elles m'ha dit que no li digui, que podria perdre l'amistat. Té rao però em sento bastant atreta.
Una altre de les amigues diu que si que li agrado, que li va preguntar, però no se que fer...
Em podrieu ajudar?
Com puc saber si li agrado? Algun consell?
Moltes gràcies!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, gràcies per escriure'ns! Estem molt contentes de que hagis confiat en nosaltres per resoldre el teu dubte!
És veritat que si li dius i no li agrades pots perdre l'amistat... però pots fer d'altres coses abans que dir-li...
T'has plantejat intentar mostrar-li de manera indirecta que t'interessa? provar de quedar amb ell a soles? escriure-li a ell i prou...?
Fer coses que t'apropin a ell, que li puguin fer pensar que t'interessa però que no li confirmin que és així. I si veus que et segueix... potser llavots et pots animar en fer quelcom més directe. Però mentre tant, ves veient si vol quedar amb tu, si t'escriu, si mostra interès cap a tu... i si no... potser vol dir que no li agrades.
Sort!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81