ESTIC FETA UN EMOBLIC MOLT GRAN XAIA
ns si magrada el novio del millor amic pero el meu millor amic es el meu millor amic que te quedi clar xulita, okkk?
et va be.
pero el meu millor li agrada la meva germana pero ami magrada el novio del meu millor amic que faig,
dew xula
molts records al iaia
Elena Crespi

Hola ponz!
Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos la teva situació!
Et recomanaríem que, abans d'enviar-nos una consulta, revisessis molt bé com ens escrius perquè realment costa molt seguir la teva expressió escrita.
Segons el que ens dius, hem entès dues coses:
1. Que t'agrada el nòvio del teu amic, del teu millor amic
2. Però que al nòvio del teu millor amic li agrada la teva germana
Independentment de qui li agrada a qui, tu estàs preparat per ficar-te al mig de dues relacions de parella? i, a més, hi ha la teva germana implicada.
Valora totes les possibilitats que tens al davant i les conseqüències de cada una i escull què vols fer. Només tu tens el poder per decidir què fer.
Una abraçada i sort!
eLena Crespi i Asensio
Instagram: @elenacrespi81