Distancia
pues mira, jo estic super pillada de un tio k te dos anys mes k jo ( jo 13 ell 15) i el problema es k vivim super lluny. Nomes ens em vist una vegada pero portem com 4 mesos o aixi parlant per wats. Un altre problema es k ell es molt popular i sempre k miro les seves fotos veig com k esta tontejant amb 10 noies mes, ell diu k soc especial, pero no se k fer...
PD:Perdo per les faltes
Helena Angel

Hola mochopocho,
Entenem que si esteu en distància el fet que les fotos sembli que tonteja
amb altres noies et faci sentir insegura però el cert és que, si no
t'hem entès malament, no teniu cap relació entre vosaltres, parleu des
de fa 4 mesos, però la relació no està definida, per tant, si tonteja o no, et pot molestar però en poca cosa podràs intervenir.
Ara
bé, si tens clar que t'agradaria ser alguna cosa més amb ell, veure si
podríeu ser parella o si podríeu fer un pas més en la vostra relació,
aleshores, parla amb ell, explica-li què és el que et molesta i per què. Parla des de la sinceritat i a veure com se sent ell i què sent ell per tu.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat