Enamorada d'un noi que no el coneixo
Hola!!!!
Porto dos anys que em sento molt atreta per un noi de l'institut, fins al punt casi de l'obsesió. Resulta que aquest noi té 2 anys més que jo i mai he parlat amb ell ni res.
Pero fa potser un any va començar a correr un rumor per tot l'institut sobre que a mi m'agradava aquell noi, i ell es va enterar juntament amb tot l'institud. I ara tinc la mala fama de que m'agrada aquest noi i que estic obsesionada.
Cada vegada que el veig pels passadisos em poso molt nerviosa i tensa i intento mirar cap un altre lloc. Ja l'he intentat oblidar més d'una vegada, ja que té nòvia (aquesta m'envia unes mirades assesines cada vegada que em veu) i està molt bo i és imposible que es fixi amb algu com jo que no té un bon fisic i gens popular, però no ho puc conseguir ja que cada vegada que el veig magafa mes ganes d'estar amb ell. A vegades tinc somnis amb ell i estic tot el rato pensant en ell.
Segurament em direu que intenti establir-hi una relació parlant amb ell però no soc capaç de fer-ho. Ja que som molt diferents i ell també mintenta evitar.
Ajuudaaaaaa sissplaaauuuuu!!!! no sé que fer!!!
Elena Crespi

Hola ANònima! Com estàs?
Gràcies per escriure'ns!
No sabem ben bé si el que sents és enamorament o una forta atracció, per això et deixo un vídeo on diferencio aquests conceptes i l'enamorament:
I sobre què fer ara amb tot plegat?
Doncs necessites una mica de temps perquè el mal tràngul i els nervis no passaran de pressa... necessites donar-te temps per fixar-te en d'altres nois, fer altres coses i anar rebaixant la tensió que suposa viure una situació d'aquest tipus que no és senzilla...
Com més aprenguis a veure que no passa res diguin el que diguin i com més tranquil·la estiguis tu amb tu mateixa, millor portaràs la situació en públic.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com