##Dubtes sobre els pits##
Holà
Tinc un dubte sobre els meus pits i es que la setmana que ve es el meu 15 anniversari i tinc els pits com una nena de 8, son molt petits i no em creixen. (Tinc la regla desde fa 3 anys)
M'agradaria saber si em creixeran algún día o si existeix alguna forma de ferlos creixer, estic un poc preocupada.
Gracies
Elena Crespi

Hola Rubetaaa!
Gràcies per confiar en nosaltres amb un tema tan personal.
Doncs possiblement els teus pits no creixin més. Per això, una de les coses qu ehas de fer és començar a valorar-te pel que tens i no pel que et falta.
De pits n'hi ha de molts tipus i tots són bonics. Evidentment, depenent del cànon estètic de moda, es porten més uns o altres però realment el mé simportant és que tu aprenguis a valorar-los tal i com són ja que no es poden canviar.
Que una dona accepti el seu cos tal i com és és molt important i tens una feina molt dura però bonica per endavant.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com