NECESITO AJUDA
Desde que vaig començar la ESO només m'ha agradat un noi, la qual vaig estar enganxada anys i res, el problema es que em fa por que no em torni a agradar ningú. Encara no he tingut res serio amb ningú amb 15 anys i totes les meves amigues sí i s'han liat i tal qual. Se que no es bo buscar algo, sino que ha de sorgir pero es que m'agradaria tenir algú, pero vaig perdre moltes oportunitats estant enganxada. Que puc fer? Semblo la rara i tinc ganes ja de tindre algo i experimentar sentiments i emocions...
Elena Crespi

Hola Lenna!
Gràcies per compartir amb nosaltres la teva situació!
És normal que sentis que has perdut oportunitats però si tu realment no estaves bé, ni desenganxada d'una relació, haguessin estat oportunitats de les quals no haguessis tret el suc.
Ara el que has de fer és cuidar-te a tu, guanyar seguretat, autestima i així, mica en mica, estaràs més bé i això et permetrà conèixer bones persones (nois) al teu voltant que potser poden ser aquesta primera relació sèria.
Que tinguis 15 anys i encara no t'hagi passat tot això no vol dir res, realment millor esperar que llançar-se i equivocar-se!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
http://www.elenacrespi.com
">www.elenacrespi.com