Ajuda si us plau!!!
Tinc molts grans a la cara i em queden marques, em podeu dir alguna crema o algo que ajudi a fer desaparèixer les marques si us plau? Ho necessito!
Gràcies!!
Laura Medrano

Hola i bon inici del 2017!
Sobre el tema dels granets, nosaltres et recomanem que per fer prevenció de les marques a la cara evitis petar-los. Quan et petes el gra és una solució ràpida però a la llarga pot ser que te'n penedeixis, ja que com diuen, deixa marca. El que si que et pot anar bé és netejar-te molt bé la cara amb un sabó facial pel teu tipus de pell (demana consell a la teva farmàcia de confiança) i utilitzar una crema pels grans quan surtin. Així marxaran més ràpid i et faran menys mal.
De totes formes, pots demanar als pares que t'acompanyin al metge o metgessa dermatòleg, que és l'especialista en temes de la pell i que t'aconselli el producte més adequat en el teu cas.
Això si, la millor manera per prevenir que et quedin marques és que no et petis els granets.
Esperem haver-te ajudat una mica.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org