Ajuda siusplauu!! quin liooo....
Hola!
Ara m'he fet molt amiga del ex millor amic (aquest noi li dire "X") del meu millor amic (i a aquest li dire "Y"), i aques noi (X) m'ha començat a agradar bastant i es veu que jo a ell tambe li agrado. Hem estat coquetejant, parlant i hem quedat un parell de vegades, i el meu millor amic (Y) es va enterar, i es va enfadar molt amb mi i gairebe no em parlava, i els mues amics van començar a pensar que estava gelos i potser tambe li agrado a (Y) i a mi pot ser tambe m'agrada una miqueta, pero no ho se. Que faig? Per que si vull estar amb (X), que tinc bastantess ganes, l'altre (Y) s'enfadara amb mi i perdre la seva amistat i no la vull perdre per que m'importa molt i l'estimo massa. I lo pitjor es que tots dos van amb mi a la classe.
Helena Angel

Hola Anonim.12,
La situació que ens expliques no és gens senzilla ni de viure ni de resoldre. Els triangles amorosos sovint generen molt de patiment i sempre algú surt ferit de la situació. nosaltres no podem dir-te què fer, ens encantaria poder dir-te "fes això i es resoldrà tot" però no podem fer-ho, principalment perquè no volem dirigir la vida de ningú i segon perquè seria una responsabilitat massa gran decidir quelcom així per una altre persona, no creus?
Valora bé i intenta ser sincera, tant amb tu com amb ells dos. intenta esbrinar i entendre els teus sentiments.
Una abraçada i gràcies per confiar en nosaltres!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat