N se que fer
M'agrada una noia i ella no ho sap. Un amic meu li va preguntar que li semblava jo, i va dir que estava "buenorro", i ara n se que fer ja que sóc força tímid.
Merci!
Helena Angel

Hola ElPro_03,
Potser el que podries fer és valorar si vols donar algun pas, ara que ja saps que a ella li sembles "buenorro", o no. La timidesa pot frenar-nos moltes vegades però si et limites només perquè et fa vergonya mai sabràs què podria haver passat.
També tingues en compte que començar a parlar amb ella no significa que la història vagi a més, podria ser que no us agradeu, o que us adoneu que podeu ser amics però res més, etc... però com a mínim la podràs conèixer i ella et podrà conèixer a tu. Si això és el que tu vols, això és el que has de valorar i decidir si dones algun pas o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Consulta Jove
@HelenaAL
www.consultajove.cat