NO PUC MÉS
Hola!
Tinc 15 anys, però aquest any faig els 16. Poto casi bé 1 any amb el meu novio, com a totes les parelles, hem tingut moments i moments. Però no sé per què ultimament penso amb el meu ex de fa uns dos anys més o menys. Aquesta nit fins i tot he somiat amb ell. A arribat un punt que ja no se si estic enamorada del meu novio o no, jo pensava que ho estava, però com he dit ultimament no se que em passa i això fa que estigui més borde amb ell. No se deixaru, si ja sem passara...
Hem podeu ajudar siusplau esque estic molt atavalada amb el tema i no puc més, el meu cap només fa que pensar en això.
Un petó a tots els de la redacció i als que llegiu aquesta consulta.
Laia Sala

Hola anònima!
Una abraçada per tu també!!
Potser t'hauràs de donar uns dies per pensar i estar convençuda dels teus sentiments. Recorda que la ment humana té un petit error:
Si et dic: "no pensis en un elefant rosa" Què passa? Oi que te l'has imaginat? Doncs passa igual quan volem eliminar un pensament del nostre cap. Com més el volem eliminar, més sovint apareix. Així que potser és això el que et passa amb aquesta idea que continues enamorada del teu ex. Què en penses?
Si veus que no et desfàs de l'embolic, imagina't quin tipus de persona vols tenir com a parella, com a company. I mira quin dels dos nois s'hi acosta més, què t'aporta cadascú i amb qui et sents més còmode i relaxada.... Potser això t'ajuda a aclarir-te ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25