Hi ha cap diferència?
El cas és que jo només em fio de l marca de condons durex. No es que hagi tingut males experiències amb altres marques, simplement és de la que m'enfio. Llavors, m'agradaria saber si es nota diferència al utilitzar-los de diferent tipus. La meva parella i jo utilitzem els "Dame placer" que son els que tenen unes estaries i puntets que suposadament ami m'haurien de produir més plaer. He provat els "control" i no m'agraden, i m'agradaria saber si els "Mutual climax" ens farien arribar a tots dos a la vegada o algun altre tipus, no sé quins provar. Alguna ajuda o Consell de alguns que vagin millor o donin més plaer? Gracies😊
Mariona Busto

Hola Segura!
Doncs hi ha moltes marques al marcat que són fiables i compleixen les normatives de salut (que estigui homologat per la Unió Europea, tingui data de caducitat i hagi passat els controls de qualitat). Quina marca és millor? Doncs això va a gustos! El més important és comprar-los en establiments reglats (farmàcies, supermercats) i utilitzar-los correctament durant tota la relació sexual perquè facin bé la seva funció!
En referència a trobar un preservatiu que us ajudi a arribar a tots dos alhora, és complicat, ja que, que es doni aquest fet, és poc probable. Les pel·lícules ens han ensenyat sempre com les parelles fan l'amor i tenen un orgasme simultani, just al mateix temps, i això a la vida real no funciona ben bé així. Recordem que les noies solen arribar a l'orgasme amb l'estimulació directa o indirecta del clítoris, i no només amb la penetració, per tant és important tenir-ho clar per gaudir ambdós. A més, amb una bona estimulació, hi ha noies que poden tenir més d'un orgasme! ;)
Així doncs, et recomanem que en lloc de centrar-vos a haver d'aconseguir que arribeu tots dos alhora, que parleu del que us agrada, que descobriu el vostre plaer i el que us ajuda a arribar a cada un a l'orgasme! Descobriu-vos mútuament, jugueu i exploreu, de mica en mica anireu coneixent-vos més i fent més plaents les vostres relacions sexuals!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat