És possible?
Hola, sóc un noi homosexual de 14 anys, i últimament no se perquè m'he posat a mirar porno hetero i m'ha posat molt, el porno gai també em posa molt, però per alguna raó l'altre em posa més, és normal? També volia saber en la mateixa relació sexual és pot ser els dos rols, osigui que anem canviant de rol? Esperava que també em podrieu dir que hauria de fer si, el meu millor amic em posa calent cada vegada que estic amb ell, però és hetero i una mica incòmode estar amb ell, tampoc voldria dir-li i que no em tornés a parlar...
Gràcies, ho sento si són masses preguntes a la vegada...
Mariona Busto

Hola Oumaigat!
Anem per parts, que siguis homosexual i t'exciti també el porno hetero és completament normal, així que pots estar tranquil. Recorda que una cosa és l'excitació que podem sentir tots davant d'una situació sexual i l'altra és de qui ens enamorem.
En una mateixa relació sexual es poden combinar tots dos rols (actiu i passiu). El més important és que en parleu i que tots dos estigueu d'acord en les pràctiques sexuals que decidiu fer. Recordeu utilitzar sempre preservatiu (un de nou cada vegada) i un bon lubricant per no fer-vos mal.
Per últim, és complicat de gestionar quan un amic ens atrau o excita però nosaltres a l'altra persona no, aquí hauràs de fer servir el teu autocontrol i si veus que et costa molt, pren una mica de distància per no patir i passar-ho malament.
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat