Com treure el tema?
Hola, sóc un noi de 14 i voldria saber, com treure la conversa amb un persona de fer-li una feliació, senzillament vull saber com podria treure el tema per poder parlar-ho, no és res amorós però realment sento molta necessitat de fer-ho. Espero que em pogueu ajudar.
Gràcies.
Mariona Busto

Hola Oumaigat!
Doncs dependrà molt de la confiança que tinguis amb aquella persona, si és la teva parella o no, etc. Com més confiança hi hagi més fàcil et resultarà treure el tema i poder-ne parlar.
Parlar de sexualitat i de pràctiques sexuals amb la nostra parella és molt sa, i sempre animem a fer-ho! Però si es tracta d'una persona que coneixes poc i on la confiança encara no està del tot establerta has d'anar més amb compte i valorar bé quan és un bon moment per parlar de temes de sexualitat, i poder preveure com s'ho prendrà l'altra persona.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat