Estic enamorada del meu ex
Hola Elena, estic feta un lio perquè m'he enamorat del meu ex. Ho vam deixar fa mesos i cadascu va anar pel seu camí. i vaig coneixer a nois i vaig quedar però no em feien sentir el mateix com em feia sentir ell... Nose que puc fer, i no li puc explicar a les meves amigues perquè no m'apoiaran i em diran que el deixi estar i que l'oblidi. Què puc fer?
Gràcies!
Laia Sala

Hola xaani,
Sóc la Laia, la companya de l'Elena, espero que et serveixi la meva resposta ;)
En totes les ruptures hi ha un moment en què ens penedim d'haver trencat o que volem tornar amb aquella persona. Son moments en què idealitzem la persona, pensem que és increïble i que era el millor que ens havia passat mai, però això és un deliri del nostre pensament.
Quan et trobis en aquest punt, recorda perquè ho vau deixar. Com era al final de la relació? Com et feia sentir? Senties que podies confiar en ell? Creus que podries estar còmode amb ell?
És important que per tancar una relació, siguem capaços de recordar-ho tot: els bons moments i els mals moments i així ens puguem explicar què va passar i perquè va acabar. D'aquesta manera tancarem el conte.
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25