ajuddaa
Hola! Tinc un problema (no es un problema gros o important però hi es) és que he tingut ralcion moltes vegades però sempre que mha intentat fer un petó la meva parella encara que volgues sempre ho acabu evitant o si vol quedar encara jo vulgui em posu moolt nerviosa i no hi vaig dos o tres persones ja han tallat amb mi perquè diuen que perquè casi no els hi parli ni en solitari no val la pena seguir i coses així i m'agradaria poder fer algu per no posar-me sempre tan nerviosa en aquests temes... Esperu que em puguis ajudar!
Laia Sala

Hola anònima,
Si tens tanta vergonya o et fa tan respecte... potser és que no estàs preparada. Pot ser?
El nostre cos és molt savi i a vegades ja ens indica a quin ritme hem d'anar. Si veu que nosaltres anem massa ràpid, ja s'encarrega de fer-nos-ho notar, i tinc la sensació que és el que et demana el teu cos.
Sortir amb algú o fer-se un petó és un moment d'intimitat i és necessari que et sentis còmode, que en tinguis ganes i que la persona et faci sentir segura. O sigui que ves a poc a poc, ves coneixent les persones i veuràs com mica en mica aniràs sentint-te més segura ;)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25