Com la tinc
Anònim : hola molt bon dia sóc un noi de 17 anys que crec que per l'edat que tinc el meu penis és massa curt ja que només fa 14 cm de llargària, quan està erecte, es massa petit i no creix mes? O encara creix alguna cosa, esk no he notat gran canvi amb els anys i això em té acomplexat massa a la meva vida . Gràcies per tot.
PD: Hi ha alguna manera de fer-lo créixer??
Mariona Busto

Hola Anooooniim!
Es considera petit un penis quan fa menys de 8 centímetres en erecció. Pensa que no hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana és de 13 centímetres en erecció, per tant, fes els teus propis càlculs!
Tingues en compte que per tenir bones relacions sexuals és millor un penis de mida no gaire gran que no pas un penis molt gran, ja que pot provocar més d'un malestar.
Pensa que encara estàs en època de creixement i pot variar encara, però recorda que el més important de tot, a part de les mides, és que tu et sentis còmode, que aprenguis a estimar-te el teu penis (i tot el teu cos) i que aprenguis a jugar amb ell (independentment de la mida que tingui).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat