Problemes amb el semen???
Hola.
Tinc parella estable, ell no havia tingut mai cap relació amb penetració abans d'estar amb mi, però jo si n'havia tingut (totes utilitzant preservatiu correctament). El cas es que vam decidir començar a uilitzar uns altres mètodes anticonceptius i després de la recomanació de la meva ginecóloga, ja que cap dels dos tenim ni hem tingut cap ETS, vam provar amb el métode de l'anell anticonceptiu (NuvaRing).
El primer mes va ser una mica complicat per a mi, em notava més unflada, em van venir més dolors amb la menstruació i em van sortir més granets... suposo que ja és normal degut a que el meu cos no estava acostumat a les hormones... però el problema venia quan ell ejaculava a dins meu, sentia com la zona dels llavis més propera al forat em cremava i se m'irritava, tot i que el dolor disminuia després de rentar-me amb aigua just després.
Aquest és el segon més que estic utilitzant el anell o aro i ja no tinc tant acne, ni tants "efectes secundaris", però de tant en tant aquesta sensació d'irritació si que la sento, no sempre.
Puc ser alergica al semen? Que m'està passant? És cosa de l'anell?
Una segona pregunta: un cop dins de la vagina, a l'hora de dutxar-me, l'aigua calenta i el sabó pot fer malbé l'anell? Cal que me'l tregui?
Mariona Busto

Hola usuaria5!
Et recomanem que tornis a demanar hora amb la teva ginecòloga i li comentis el que t'està passant. Ella podrà valorar a què són degudes aquestes molèsties i indicar-te què pots fer per evitar-les. Pensa que nosaltres no podem saber el motiu exacte que t'ho està provocant i és el metge qui ho ha de valorar.
L'anell no te l'has de treure per dutxar-te, pots estar tranquil·la!
Recorda que pots aprofitar la visita amb la ginecòloga per consultar-li també tots els altres dubtes que tinguis en relació als mètodes anticonceptius ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat