Estic be amb el cos que tinc?
Hola,
doncs jo soc una noia de 16 anys i medeixo 1,62 , peso uns 65 kilos i el meu cos consisteix amb bastant pit i muslos.
la veritat esque no hem sento malament amb el meu cos, pero a vegades hem sento insegura, per exemple las meves germanes quant es molesten amb mi diuen que estic gorda, pero els meus companys de la meva clase o les meves amigues mai mhan dit que estigui gorda i crec que tampoc parlen a les meves esquenes malament del meu cos ( crec)
la veritat vull saber si el meu cos esta be o si no vull alguns consells per millorar-lo.
Gracias :)
Carlota López Ballestar

Bon dia guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que està perfecte, dins la franja del normopes. No t'has de preocupar ni molt menys plantejar-te que t'has d'aprimar. La forma de cos, com saps depen de la genètica... això no ho podràs canviar i a més, està genial quan dius que no et sents malament amb com ets :)
Jo penso que les teves germanes utilitzen això per molestar-te... com passa sempre entre germans. Crec que has d'intentar donar-li poca importància i fer aquesta lectura però si continuen hauràs de parar-lis els peus i parlar amb elles o amb els teus pares.
Així que res de millorar el teu cos que ja està bé tal i com està! ;)
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga