CAtemps
Hola, tinc 16 anys i fa 4 mesos i mig que surto amb un noi (que es uns mesos mes petit que jo), bueno en realitat 3 i mig perquè fa un mes que em va demanar temps. Vivim a 53,6km i ens veiem quasi cada divendres per que anava jo ja que a ell no el deixaven vindre. Quan em va demanar temps no em va donar cap explicació fins que vaig anar a parlar amb ell cara a cara. Em va dir que vol estar amb mi per que m’estima i li agrado pero que a la vegada no vol per que es ralla per la distancia...al final vam acabar liant-nos i sense treure res clar de si ho deixàvem o no. Ara parlem pel whats pero son converses molt diferents a com eren abans...no hem tornat a parlar del tema del temps i jo m’estic tornan boja per que joder me’l estimo moltíssim i nose que fer...hauria de treure el tema pero no se com...em podeu aconsellar que fer? Estic feta un embolic molt gran...
Mersii guapus!!
Laia Sala

Hola anònima,
El tema de la distància en una relació de parella és un tema complicat. Sempre es diu que l'amor ho pot tot, però el dia a dia a vegades pot arribar a desgastar molt! La teva parella està força preocupada per aquest tema i estaria bé que en poguessiu parlar tranquil·lament. Ja sé que no ve de gust treure el tema però... és important per tots dos, perquè tu també estàs patint.
Potser podeu donar-vos un temps per tornar-ho a intentar posant noves normes,
Potser seria bo que us ho deixéssiu un temps, a veure si us trobeu a faltar,
Potser podeu buscar un dia al mes per passar junts (a part del divendres)
Demana-li a la teva parella si té energia per continuar o si prefereix deixar la relació aquí... Sé que fa mal, però així tu podràs decidir què fas (si posar entusiasme a la relació o començar a passar pàgina...)
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25