Parella i pares (molt urgent :C)
Hola! estic fatal ja que porto 5 mesos amb un noi que vaig coneixer per internet i que no viu a Barcelona. La cosa es que es del marroc i no els hi volia dir als meus pares perque son racistas, Fa uns dies es van enterar i l´han investigat i han descobert que m'ha menit en la seva edad i alguna altra cosa. Jo vui estar amb ell, me léstimo moltissim i els meus pares no em deixen, Els dos estem fatal i no se que puc fer. Necesito ajuda siusplau. Sense ell la meva vida no te sentit. :( (ell te 17 i jo 15).He intentat parlar mil cops amb ells pero no entren en rao i no m'entenen.
Laia Sala

Hola Unicorn,
Entenc que estiguis tan dolguda amb els teus pares per aquesta prohibició, però has d'entendre que ells se senten dolguts per l'engany. Els pares només intenten protegir-nos i evitar que ens facin mal (encara que a vegades no ho fan de la millor manera).
Parla amb ells i demana'ls de què tenen tanta desconfiança. Proposa'ls conèixer aquest noi.... a veure si parlant amb ell se senten més tranquils.
Per altra banda, a mi em sorgeix una pregunta: a tu no t'ha molestat que ell et mentís amb el tema de l'edat? L'edat és un aspecte important de la vida d'una persona i si ha mentit en un punt tan bàsic... Pensa-hi, com a mínim.
Una abraçada!
Laia Sala
Instagram: @terapia25